17 Aralık 2007

Yaş 35 yolun yarısı mı?

Bugün benim doğumgünüm başlıktan da anlaşılacağı üzere 35 yaşıma bastım :) Ama çok şükür ki kendimi hiç de yolun ortasına gelmiş gibi hissetmiyorum tabi bu yüce yaradanın bileceği birşey ama benim hissettiklerim böyle..İnsan hissettiği yaştaymış ben de daha küçük hissediyorum kendimi :)
Bu arada hani pastan diyeceksiniz tabii ki kendi pastamı kendim yapacağım inşallah :) Ama kutlama bayram dolayısıyla ertelendi..En kısa sürede sizinle paylaşacağım pastamı da..

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Banu,

mutlu nice güzel yıllara...

Yolun yarısına daha çok var :)

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

hayaldünyası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Betül İnce dedi ki...

Sevgili Banu,

Nice 35'lere. Bu yaşın yarı yol olması şiirde güzel, gerçek hayatta daha çook var.
Sevgilerimle.

masalmutfagi dedi ki...

Banu nice nice yıllara..:)))Doğum günün kutlu olsun..:)))Bırak yaşlar ilerlesin onlar sadece yan yana gelen sayılardan ibaret..:))biz hala küçüğüz..:))

ufukmutfakta dedi ki...

Banu nice 35'ler diliyorum senin için. Bu arad belki erken ama bayramında kutlu olsun. Sevgiler...

NiNo dedi ki...

Nice mutlu yıllara.Umarım tüm hayallerinin gerceklesecegi bir yaş olur.

NiNo dedi ki...

Kurban bayraminiz simdiden kutlu ve mutlu olsun. Butun omrunuz, bayramlar kadar guzel ve mutlu, senlikle gecsin dilerim.

http://nihanintarifleri.blogspot.com/

ab-ı hayat dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte güzelliklerle dolu bir bayram geçirmen dileğiyle....





sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Dogum gününüz ve bayraminiz kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Cok gecikmisim arkadasim,
ama dilemeden olmazki dimi :)

Nice mutlu seneler, yasanacak daha guzel gunler, saglikli, huzurlu, mutlu yillar diliyorum sana.

Sevgiler,
Selma Kutluol

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım dogum gununu kutlarım sevdıklerınle uzun ömur dılerım.

adasım bende 34 yasındayım seneye 35 :) ama kendımı 20 yasında hıssedıyorum :)

Sudamlam dedi ki...

ben erken kutlarım geç yorum yazarım :))) canım yeni okuyorum yazdıklarını.. nice yıllara inşallah.. inşallah yeni yaşın uğuruyla beraber gelir.. öpüyoruz seni damla ile...

krizantem dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun Banu nice mutlu yillara insaallah sevdiklerinle beraber. Insan hissettigi yastadir, seninde cok genc ruhlu bir insan olduguna inaniyorum her ne kadar seninle tanismasakta, blogunu takip ettigim kadariyla bunlari soyleyebiliyorum

Ayrica senide benim bloguma bekliyorum, senin ki kadar guzel bir blog degil, daha acemiyim bu iste

ab-ı hayat dedi ki...

2008 yılının hayatınıza sağlık,başarı,mutluluk,huzur ve hayal ettiğiniz tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle….



Sevgiler….

lezzetlilerim dedi ki...

Yeni yılın ve yeni yaşın sana hep mutluluk, sevinç, huzur, sağlık ve başarı getirsin sevgiler.

Adsız dedi ki...

ben baya geç öğrendim bugün :D hatta sayfana girmesem öğrenemiyecektimde... nice senelere... tüm sevdiklerinle birlikte güzel bir yıl dileğiyle...

Şükufe Arpaçay

NiNo dedi ki...

nice mutlu yilllarrrrrrrrrrr