3 Aralık 2007

Pasta kursum ve 1 hamur 3 çeşit..


Ben de Sefa ustadan ders alanların arasına katıldım.Sabah sabah taaa Maltepe'ye gitmek çok da kolay olmuyor ama bence bütün zorluklara değiyor ..Ustamızı hamur yoğururken görmek bile çoookkk şeyler kazandırıyor bize...

Bu hafta ustamız 1 hamurla bir sürü çeşit yaptı..Alman pastası, paskalya çöreği, ponçik, marmelatlı sarma....yani bir sürü çeşit.. Ben dün akşam yorgun argın eve döndüğümde ancak bu 3 çeşiti deneyebildim malesef :) Ama hepsi de birbirinden güzel oldu valla ellerime sağlık :)

2 yorum:

fidaneli dedi ki...

banu cum, yol arkadasım benım ellerıne sağlık.. wallahı ben deneyemedım henuz:( ama bılıyorum kı sen harıka yapmıssındır:)

banu kırmızıgül dedi ki...

adasım ellerine sağlık. nefis olmus. hepsi ayrı guzel. sevgilerimle..