8 Aralık 2007

2 pasta 2 doğumgünü..




Çok sevdiğim iki arkadaşım aynı günde doğmuş. İkisine de aynı pastayı hazırlamak için kolları sıvadım ben de. Önce Ceydoşun pastası hazırdı.Ama ilk kez deneyeceğim birşey olduğu için biraz acemilikler oldu.Çikolata kutusu yapmak istedim. Cake centralde görmüştüm örneklerini fakat iş uygulamaya gelince birkaç püf noktası gerekiyormuş bunu öğrendim :)Ceydoşumun pastası kapalı bir kutu oldu malesef :)Ama onun için pastanın şekli şemali değil, birarada olmamız önemliydi...
İkinci denemem de Ebrum içindi.Ebruyla inanılmaz benziyor huylarımız ve biz gözgöze bakışarak anlaşıyoruz onunla kelimelere gerek duymadan :) di mi Ebrucum..Maviyi çok sevdiği için onun pastası mavi oldu.
Çok zevkli 2 çalışma oldu benim için..İnsan sevdiği kişiler için birşeyler yapınca keyfi de katmerli oluyor..

İyi ki doğdun Ceydoşum..

İyi ki doğdun Ebrucum...Daha nice senelerde hep birarada oluruz inşallah..

7 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

merhaba canım,
pastalar harıka ellerine sağlık. göruntu super. sevgilermle..

hayaldünyası dedi ki...

Merhaba banu hn,pastalariniz cok guzel görünüyo,ellerinize saglik.guzel oldugunuz kadar becerikli bi bayansiniz sitenizi zevkle takip ediyorum.sevgiyle kalin.

nes-kafe dedi ki...

İkiside çok şık olmuş ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım,
Ellerine sağlık, benim için çok özel bir pastaydı :) benim için tasarlanmışve yapılmış ilk pasta :) ve mavi olması tabii ayrı bir zevkti :) Valla kesmeye kıyamadım ilk başta ama ısrarlara dayanamayıp servis yaptım :)Afiyetle yedik...Çok lezzetliydi...seni çok seviyorum güzel arkadaşım...
Sevgiyle,
Ebru,

fidaneli dedi ki...

banu cum; harikasın;)

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli ve şık görünüyorlar...


sevgiler...

Adsız dedi ki...

ikiside çok şık olmuş ellerine sağlık