15 Aralık 2007

Fizikçi Pastası

Fizik dersi okuldayken en evmediğim dersti desem yalan olmaz herhalde :)Üniversiteye girerken 1 tane fizik sorusuna dahi cevap vermemiş biriyim ben..Bu pastayı yaparken de bu yüzden epey zorlandım üzerine ne yazacağımı bilemedim..Sadece devreler kalmış aklımda ben de bir elektrik devresi çizeyim dedim :)
Bu pastanın sahibini az çok tanıyorsunuz zaten kuzenim Yeliz. Mezun olacağı günü bekliyor dört gözle...Bakalım artık hakkında hayırlısı..
Ona pasta yapacağımı söylememiştim. Annesiyle anlaştık ona sürpriz yaptık..Hatta doğumgününe gideceğimden de habersizdi , arkadaşına gidecek demiş yengem :)Pastayı görünce önce yazılı olanları kontrol etti doğru mu diye :)

Canım kuzenim , çırağım, kuaförüm, tatil arkadaşım, burçdaşım..İyi ki doğdun iyi ki hep benimlesin..Nice mutlu senelere...



12 yorum:

Adsız dedi ki...

:))))

benimde aklımda sadece devreler kalmış :)sevmeyince böyle oluyor demek ki :)))

çok cici olmuş pasta elinize sağlık

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Banu,

Merhaba, blog manşette gördüm,hah tamam bu pasta benim kızıma da uygundur diye geldim. 9. sınıf ve fiziği içi hiiiç almıyor, pastayı denesem benim de aklımda fizikten eser yok.
Ama yine de çok etkileyici olmuş, ellerine sağlık.

masalmutfagi dedi ki...

Banu pastalarına bayıldım sadece buna değil diyerlerine de göz attım ellerine sağlık valla..:)))

Baharcicegi dedi ki...

Fizikci pastaniz ve diger kalpli pastalariniz cok güzel olmus,elinize saglik

Ceylan dedi ki...

Ellerine sağlık ! İade-i ziyarete geldim. Profilinden anladığım kadarı ile ortak bir yanımız var, şuanda çalışmıyor olmak ! Herişte bir hayır vardır! Umarım bu dönem senin için de hayırlı olur. Yaptıkalrına anladığım kadarı ile epeyce hayırlı olmuş bile ! Sevgiler

gülriz dedi ki...

Bu nasıl güzel bir pasta böyle, nasıl da anlamlı. Devrelerim karıştı benim :)))))))) Ben anlamam ki hiç fizikten :) Kocaman sevgiler

NiNo dedi ki...

blog mansetten geldim ben seni yerim :DDDD

ellerine saglik nefis olmus

uygarimizlahayat dedi ki...

Harikaaaaaaaaaa yaaaaa, harika bir düşünce, ellerinize sağlık...İnsanın kendisini anlatan bir pastayla karşılaşması çok hoş olur herhalde :)))

fidaneli dedi ki...

banu cum cnm benım, ne kadar guzel bır pasta olmus boyle ellerıne sağlık cnm... ayrıca senın de doğum gununu kutlamak ısterim;)

ozlemhan dedi ki...

merhaba canım sitenize ilk defa geldim ço güzel pastalar var ellerine sağlık bundan sonra daha sık gelecem .Banada beklerim

banu kırmızıgül dedi ki...

Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. sağlıklı mutlu bayram geçirmeniz dileğiyle
sevgıler...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor.