20 Mart 2008

1/2 Damla :)


Bir önceki postta da bahsetmiştim ya stres topuma gidiyorum diye haftasonu Damla'ya doydum :))Annesiyle ona güzel bir 1/2 yaş pastası hazırlayacaktık ama annesi mızmız Damla'yla ilgilenmek zorunda kaldı. Ben de bir türlü karar veremedim nasıl bir pasta olsun. Pastamızın fikir annesi Yaprak oldu..Önce yarım bir pasta yapalım dedik :))Ama sonra gelecek misafirlerin arasında Harun ve Gökhan'ın da olacağını düşünerek pastayı tümlemeye karar verdik :) (gerçi Gökhan çikolatalı pasta sevmezmiş ama..)



Damla'nın bakıcı teyzesi de müthiş şeyler hazırlamıştı bize sağolsun..Onların da resimleri vardı ama Yaprak'ın pc de kaldı..Neyse birara tarifleriyle beraber yayınlarım onları da..



Lütfen maşallah deyin :))

4 yorum:

NiNo dedi ki...

hemde kirk bin kere masallah vede pasta super
ellerine saglik enfes gorunuyor canim kandilin mubarek olsun

HULYA dedi ki...

Merhabalar,
Ben de sizin gibi kimya mühendisiyim ve pastalara merak saldım bu aralar.Sayfanızı çok beğendim.Pastaların hepsi de çok orijinal ve güzel.Ellerinize sağlık.Ben de beklerim.Sevgiler(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

funda dedi ki...

Kırk bin kere maşallah . Bu güzel damlacık çok can yakacak anlaşılan. Banucuğum ellerine sağlık pasta da süper görünüyor arkadaşım.Bu arada senin yeni merakın ahşap rölyefden ve yaptığın güzel tablolardan da bahsetmelisin:)

Adsız dedi ki...

sevgili banu maşallah 41 kere.biz demesine deriz de ya demyenler?Allah nazarlardan saklsın..pasta da müthiş olmuş ellerine sağlık