9 Nisan 2008

Pirinç Salatası


Bugün annemin komşu günü vardı. Epey zamandır mutfağa girmemiştim ya acısını çıkardım iki gündür mutfaktayım :) Ama gelen tepkiler çok güzeldi. Komşu teyzeler çok çok beğendiler yaptıklarımı :) Tarifler alındı tek tek :))

İlk tarifim pirinç salatası. Takip ettiğim bloglardan birinde görmüştüm. Çok hafif ve basit bir tarif..


Malzemeler:

  • 1 su bardağı pirinç
  • 1/2 demet maydanoz
  • 1/2 demet dereotu
  • 10 adet kornişon turşu
  • 10 adet taze soğan
  • 1 kutu mısır
  • Limon suyu, hardal, zeytinyağı, tuz

Yapılışı:

Pirinci 1,5 su bardağı suyla haşladım. Üzerine 1 yemek kaşığı zeytinyağı dökerek demlenmeye bıraktım. Geri kalan malzemeyi doğrayarak pirince kattım. Sosunu hazırlayıp iyice karıştırdım.

Afiyet olsun :)

Diğer tarifler de azzzzz sonraaa :) Beni izleyin..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler süpermiş gerçekten ellerine sağlık.