3 Mart 2008

Alman Çikolatalı Pasta

Biliyorum uzun zamandır yazamadım çünkü yeni birşey yapmadım hiç.Ev ile iş arası mekik dokuyorum,haftasonları da havayı güzel bulduğum zamanlarda atıyorum kendimi dışarılara.Güzel havalarda çalışmak da zor geliyor aslında.Her sabah ayaklarım geri geri gidiyor :(Yeni işime de alışmaya çalışıyorum ama eski işimi de öyle özlüyorum ki anlatamam. İşimi, arkadaşlarımı çooook özlüyorum...



Geçtiğimiz günlerde yengemin doğumgününü kutladık. Ben hazırlıklara 2 gün öncesinden başladım malum sadece akşamları yapabilecektim pastayı. İlk gün pandispanyasını ve kremasını hazırladım. İkinci günü de pandispanyayı katlandırıp kremaladım..Tarifi buradan aldım. Bol kalorili bir pasta oldu :)Resmi akşam çektiğim için çok iyi çıkmadı ama idare edeceğiz artık :)

2 yorum:

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim harika gorunuyor
yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor.