21 Nisan 2007

Şeker hamurlu pastam


Uzun zamandır şeker hamuru ile pasta yapmak istiyordum.Bir kaç başarısız denemeden sonra yukarıdaki görüntü çıktı ortaya :) Bu pastayı kuzenime götürdüm. Kuzenimin eşi pastayı yerken sürekli ''ya Banu sen bize hep gelsene '' :) diyordu..



Pastanın tarifine gelince..Bu pastanın keki de çilekli çikolatalı pastanınkiyle aynı..Sadece 25 cm lik değil 20 cm lik bir kalıba döktüm ve keki 3'e ayırdım.Katlarını pasta kreması ile kaplayıp muz dilimleriyle süsledim.Ve 3-4 kaşık damla çikolata serptim.En üstünü de bir miktar pasta kreması ile sıvayıp merdaneyle açtığım hazır şeker hamurunu dikkatlice yerleştirdim. Diğer süslemeleri de bir gece öncesinde hazırlayıp kurutmuştum. Kendimce bir dizaynda yerleştirdim. Ve ben bu pasta yapma işini çooook sevdim :)

Afiyet olsun...




6 yorum:

Adsız dedi ki...

Banu ara sıra bizede gelsene ..
Lale...

banus pasta dedi ki...

Sen yeter ki iste lalecim gelemesem de kargoyla yollarım :)

Adsız dedi ki...

blogunuzu ilk ziyaretim hepsi birbirinden güzel elinize sağlık..bende beklerim.sevgiler... sencansen.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Banuscum seni seviyoruz arkadasim :)) bu kadar güzel vede marifetli bir arkadasa sahip olmak her yönden cok güzel, yaptigin o güzelim pastalar, pogacalar ve kurabiyeler midemin en güzel yerinde yer alip, tekrar senlenecegi günleri hayal edip duruyor..

Banuu tuzlu kurabiye istiyoruz, pogaca istiyoruz bizler rejime inat kilo almak istiyoruz :))

Adsız dedi ki...

Güzelim pastalara dalinca isim yazmayi unutmusum :)
GÜLCAN LAZIM

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor.