11 Ekim 2007

Bayram Hazırlıkları/Cevizli Baklava


Ne zaman gelecek diye sabırsızlıkla beklerken bir baktık ki ramazan bitmiş bile ..Şimdi de evlerde bayram telaşı var. Bizim rutin bayram hazırlığımız sarma, 2 çeşit tatlı ve sigara böreğiydi geçen seneye kadar. Geçen sene annem menüye bir de mercimek köftesini ekledi :) Altın günü yapar gibi misafir ağırlıyoruz bayramda da :)

Dün ilk defa ev baklavası yaptım. Önceden hazır baklava yufkası ile yapardım. Bu sefer kendim açmayı denedim. Fena da olmadı hani..Tarifini buradan aldım. Yalnız görünüş itibariyle Müge'nin blogundakiyle uzaktan yakından alakası yok :) Ama tadı güzel oldu işte..
Diğer hazırlıklarımı da daha sonra yazarım..
Bu arada hepinizin bayramını kutluyorum. Allah mutlu, sağlıklı, huzur dolu nice bayramlar geçirmemizi nasip etsin inşallah..


9 yorum:

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim seninde bayramin kutlu olsun sevgiler

ufukmutfakta dedi ki...

Banu ben hala hazır yufka ile baklava yapıyorum, bir türlü cesaret edemedim, elde açmaya. Senin ellerine sağlık. Bu arada bayramını kuyluyor, nice bayramlar diliyorum.

banu kırmızıgül dedi ki...

ramazan bayramını kutlarım. hayırlı sevdiklerinizle huzurlu bayram geçirmenizi dilerim.
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bayraminiz kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

canım... ailenin ve senin bayramın kutlu olsun...nice bayramlara..

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

merhaba Canım;

mutlu huzulu ve şeker tadında bir bayram diliyorum

sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerıne sağlık Banu cum:))

fıdan

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Banu,

Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor baklava.


sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

baklava nefis görünüyor...ama ben kalp pastaya bittim.....harika...