15 Temmuz 2008

Damla kızın diş buğdayı..


Damla'nın gecikmiş diş buğdayını ben de biraz gecikmeli olarak yazıyorum :((Bu aralar hiçbir şeye vakit ayıramıyorum nedense..Bir bakıyorum sabah olmuş uyanmışım bir de akşam başımı yastığa koyarken buluyorum kendimi..İşin yoğunluğu bir yandan, benimyuvam grubunun faaliyetleri öbür yandan koşturuyorum. Uzun zamandır aileme de vakit ayıramadım çünkü evi otel gibi kullanır oldum :))
Gecikmiş diş buğdayı dedim çünkü Damloşun neredeyse 3. dişi çıkacaktı :))Neyse ki 3. cüsü çıkmadan yakaladık :))Cumartesi akşamı Berna, Yaprak ve ben mutfağa girdik. Ama epey hamladığımı farkettim :(Uzun zamandır mutfakta bişeyler yapmamıştım iyice acemileşmişim. Berna ve Yaprak'ın yardımları olmasa hiçbirşey çıkmayacaktı ortaya :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yardımlarımız olmasa da bişeyler çıkardı mutlaka ama o kadar eğlenceli olmazdı herhalde:) Şeker hamuruyla ilk denemelerimdi ve kendi adıma çok eğlendim. Damloş'un diş buğdayı da güzel geçti, bir de istediğimiz meslekleri seçseydi... :)

Sudamlam dedi ki...

canım biz ne yaptık ki..sen olmasan ne yapardım bilmiyorum..her zor günümde koşup geliyorsun vallahi hakkını ödeyemem..tekrar tekrar teşekkürler..iyiki varsın :)